Estudo Autónomo... Acredita és capaz! Percursos, Metas e Horizontes

Estudo Autónomo... Acredita, és capaz! Percursos, Metas e Horizontes 96 References Creswell, J. W. (2009). Research Design: Qualitative, Quantitative, and Mixed Methods Approaches (3rd ed.). Thousand Oaks, CA: Sage Publications. Retrieved from URL. Greene, J. C. (2007). Mixed Methods in Social Inquiry. San Francisco: Jossey-Bass. Leonard B. Bliss. Journal of Mixed Methods Research 2008 2: 2, 190-192. Retrieved from URL. Hargreaves, A. (1998). Os professores em tempos de mudança: O trabalho e a cultura dos professores na idade pós-moderna. Lisboa: McGraw Hill. Nunes, C. C (2014). A gestão do currículo no contexto de um grupo de professores de matemática. Lisboa: Universidade de Lisboa, Instituto de educação. Retrieved from URL. R. Redondo, M. Rodríguez, J. Escobar & A. Vilas, "Integrating micro-learning content in traditional elearning platforms", Multimed Tools Appl 80, pp. 3121–3151 (2021). Retrieved from URL. K. Leong, A. Sung, D. Au and C. Blanchard, "A review of the trend of microlearning" Journal of WorkApplied Management, Vol. 13, no. 1, 2021 pp. 88-102, 2021. Emerald Publishing Limited 2205-2062. Retrieved from URL. Wenger, E. (2003). Communities of practice: Learning, meaning and identity (Graven, M. & Lerman, S.). Journal of Mathematics Teacher Education, 6(2), 185-194.

RkJQdWJsaXNoZXIy MTg0MjEzNg==